Hemma !

Hej bloggen , jag kom hem igår kväll efter att ha vart på gotland. Det var en fantastisk fin vecka, och jag vill inte vara hemma jag vill vara där. För jag trivdes jätte bra där. Men det känns endå lite skönt att vara hemma. Jag har inte hunnit läsa alla inlägg som linda har skrivit.  Jag ska ladda upp bilder och sånt men jag vet inte om jag gör det riktigt nu.  Idag ska jag och sophi vara hemma och typ gå och bada. Sen vid 19.00 drar vi te grönan för att se lady gaga :) <3
Ojuste jag hade en jätte bra födelsedag, Vi gick på resturang och sen gick vi te svergies största glass bar och tog 2 varsina kulor , jag tog ben&jerrys ! gotti gotti . Jag fick Guldkort (fast det fick jag i april men det var en tidigt jätte tidig present ) Jag fick massor med böcker, en mascara 2 bodylotion.hårborste. Presentkort på gina. The o.c säsong 3 , är så himla glaaad !!!!!!!!!!!!!! Jag fick några mer saker tror jag men jag kommer inte riktigt ihåg. Men jaag blev i allafall glad :) <3

bye :) <3

Do you want to send a message?

Vill du kommentera ?:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din E-post ( Bara Linda och renee som ser) :)

Din blogg ::

Vad vill du ?

Trackback
RSS 2.0