Dresscode och Facelook

Hej , Linda här :)



 
Linne: H&M
Jeans shorts : Åhlens
Leggings: H&M tror jag.

Ser ut som vanligt :)



Idag vet jag inte vad jag ska göra.. Jag e ledig !

Do you want to send a message?
Postat av: sigrid :]

najs, sry om du tkr jag e världens jobbigaste person nu, så som jag håller på o tjatar ;O, iaf ett litet tips är att du inte borde dragit ut bilden så mkt på längden(även om du nt gjorde det med flir) för du ser pinsmal ut. jag o de flesta som känner dig vet ju att du inte e SÅ smal, alltså inte läskigt smal men alltså det kan misstolkas ;)

bara ett lite tipps från lilla mei (A)

krams

2009-08-13 @ 19:05:19
URL: http://lillmister.blogg.se/

Vill du kommentera ?:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din E-post ( Bara Linda och renee som ser) :)

Din blogg ::

Vad vill du ?

Trackback
RSS 2.0